2015年2月17日 星期二

反毒 打破沉默3

「我地警方一定會維護香港社會嘅繁榮穩定,唔會比暴徒借佔中嘅名義搞搞陣,危害社會安全。大家可以放心,市民嘅人身安全永遠係我地眼中嘅第一位......」電視機再次傳來那把熟悉的聲音。
「學生有佢地嘅理想係好事,但係唔好禍及無辜,阻住市民番工放工。如果香港經濟因為佔中而哀退,睇下到嗰陣時D學生仲會唔會出嚟抗爭?」
「阿媽,學運本來就係會有代價。如果為咗維護一時嘅經濟利益而放棄下一代嘅未來,社會豈不是自我沉淪,自甘墮落?示威者行出嚟之前已經諗清諗楚,知道會比唔少司機鬧,知道建制派會大力反對,知道行動會衝擊經濟......不過,佢地依然企出嚟,就係希望香港人覺醒,唔好比經濟利益蒙蔽雙眼,因為驚GDP增長率下跌而盲目反對佔中。諗下究竟係咪學生想自己冒上犧牲前途嘅風險,而貿貿然企出嚟,博出名,定係因為政府嘅無動於衷,所以先迫於無奈,行出嚟抗爭?」喬喬眼神堅定,立場不容一絲動搖。
「阿女,我都知政府嘅政改方案有不足之處,唔少示威者都好理性,守秩序,但正如妳讀通識科咁,要考慮埋在職人士嘅意見。佢地要工作,要搵食,就算佔中有崇高嘅理念,都冇理由搵石頭踏落自己隻腳。」母親將鐵筷拍在桌上,轉身步入廚房,端出一碗雞湯。
「算啦!我要做功課,唔食啦!」說著推開椅子,用力關上房門。
她沉默不語,用鐵筷夾起凋零的餸菜......
母親收拾及清洗餐具後,輕力推開書房的房門,只見喬喬右手握緊鉛筆,筆尖在紙上飛舞,沙沙聲從不間斷地傳入耳朵。
喬喬知道母親在後面,也不轉過頭來,只冷語道:「又有咩事?」
母親故意溫柔的說:「睇下妳做完功課未,唔得咩?」
「做緊數,煩少陣啦唔該!」
「留咗碗湯比妳,做完功課就出嚟飲啦!」
喬喬放下鉛筆,喃喃自語:「究竟學生仲可唔可以用態度決定高度?」

沒有留言:

張貼留言