2015年2月21日 星期六

反毒 拯救危城2

下午二時,旺角佔領區,烈日當空。
「滔哥,你上次嚟呢到係幾時?」
「大概半個月前。」
「哦......今日人山人海,但係始終好過車水馬龍,空氣好得多!」雲仔吸了一大口空氣。
他們二人走近一排帳篷,看到幾位少年正在搬運一箱箱物資,縱使汗流浹背仍繼續工作。一位體能較差的少年不慎弄跌一箱礦泉水,旁邊立刻有人上前協助。
一陣狂風吹過,先後掀起了幾塊帳幕,只見有人正在埋頭苦幹地讀書,有人正在為這片街頭景象畫素描畫,更有人打強勢網絡戰,雙手同時在兩部手提電腦上飛快地打字。美聯社,路透社的記者大概都看得「目瞪口呆」吧?
就在此時,一位約莫十五六歲的女孩忙著拍照,不留神地碰到雲仔的右臂......
「Oh! Sorry! 撞到你真係唔好意思!」
「哦......唔緊要!你冇事掛?」
「冇,好彩部相機冇跌落地下。你今日同朋友一齊嚟?」說著向滔哥微笑。
「係啊!佢係位鍾意研究政治嘅學者。」
「見笑啦!見笑啦!」
此時,遠處有人大叫:「喬喬!快D過嚟幫手搬物資入帳篷,唔該!」
喬喬就是那位曾經在吃晚飯時與母親發生爭執的中四女孩。她的父母均不希望子女參與佔中,所以喬喬其實一直以與好友出外逛街之名,行義務支援運動之事。
他們三人不約而同地仰望天空,目睹一塊黑壓壓的烏雲悄然迫近。
「我過去幫手先,有緣再會!」說著她飛奔過去。
「我都幫手!」雲仔鼓起勇氣,說話之中竟然沒有絲毫猶豫。滔哥也只好跟上前去。
「好彩趕得切......不過又要係到避雨唔知避到幾時。」
滔哥向喬喬伸出友誼之手:「小姐,如何稱呼?」
「叫我喬喬就好啦,咁兩位呢?」
「佢姓陳,我姓李,同班學生。」
「咁幾好啊!你地兩位斯文人之間平時一定有好多學術交流哦!」
「又見笑啦!咁你係旺角呢邊嘅義工?」
「係呀!運動開始咗冇幾耐,我就嚟旺角主動幫手搬水,搬食物,跟著成為義工。其實你地都可以㗎,有冇時間同興趣?」
「我諗我地兩位就唔係咁方便啦,唔好意思......」
「唔緊要,純粹問下啫。場雨睇嚟都要落一段時間,不如我地坐係到傾一陣計,方唔方便?」
「我地冇所謂,請坐。」
「你地兩位平時係學校鍾意做咩?」
「搵同學一齊食飯,得閒就參加課外活動,冇咩特別。」
「哦,我都係差唔多......係喎,你地讀邊間中學?」
「一間觀塘區嘅名校。」
「其實我都係讀緊觀塘區嘅中學,或者第時我地會撞見對方。」喬喬微笑道。
雲仔心想:「陣間點脫身好?」
滔哥向雲仔使個眼色,示意他要小心言行,免得令對方感到尷尬。
此時,一個來電打破了三人之間的沉默。
「兩位唔好意思,失陪先!」她看了手機一眼,隨即走得遠遠的。
「我地走啦......」說著二人急步離去。

沒有留言:

張貼留言