2015年2月15日 星期日

反毒 打破沉默2

「唔好意思,我唔係有心咁講。」
「鋒哥,講呢句說話嘅人應該係我。不過情況長此下去,會有更多人同自己嘅好友發生口角。但願大家唔好因為政見上嘅不同而發生爭執。」
「雲仔,等我問你一條問題:你有冇見過漆黑一片嘅維港?」
「冇。」
「香港係邁向公民社會嘅途中,遇到嘅難題,阻滯就好比夜晚。縱使政府一意孤行,有市民反對我地,支持示威者,戴黃絲帶嘅人仍然不屈不撓,以血肉之軀抵擋反對者嘅攻擊,就正如港九兩岸嘅燈光徹夜照亮維港一樣。漫長的黑夜過去,大家就可以迎接充滿朝氣嘅黎明。」
他們走向兩旁堆滿記者的龍和道,目睹警車與救護車穿梭往返。再過一陣子,二人回到夏愨道的天橋,準備離去。這晚,幾乎沒有衝突發生。
「今日我希望以輔導科老師嘅身份同大家討論呢幾日發生嘅事。
我知道呢幾日大家都會因為佔中而同朋友甚至屋企人發生爭執,但係冇論你支持定反對,最好都控制下自己嘅情緒,唔好因為電視,報紙嘅報導或者whatsapp收到嘅訊息而變得情緒激動。你地作為學生,應該識得明辨是非,唔會人云亦云。
佔中嘅示威者有佢地嘅理念,警察就奉命行事。誰對誰錯,真係好難講。大家應該多角度思考,唔好淨係諗自己支持嗰邊。
有咩想講,而加比時間大家講。」
「大家可能覺得示威者咁和平,警察竟然用催淚彈嚟對付佢地,係大錯特錯嘅行為,但係你地有冇諗過,何謂和平?唔通用雨遮打警察就好和平?當Facebook出現好多示威者自稱被警察打傷嘅相,大家有冇諗過警察都係人,都會受傷?你地鬧警察嘅時候,有冇顧及佢地仔女嘅感受?」
「我地都知警察實在好難做,要保持政治中立,公正執法,但係係咪為咗所謂嘅國家安全,就連國際法都可以唔使遵守?示威者攞遮,大多數都只係要抵擋胡椒噴霧嘅攻擊,只係有少數人比較衝動,真係有向警察攻擊嘅意圖。我係黃絲帶,但我都會承認示威者有做錯嘅地方,唔會一面倒咁支持示威者,批評警方。不過,示威者淨係想政府回應佢地嘅訴求,目的根本就唔係針對警方,咁點解警察仍然要放催淚彈?新界東北嘅村民用鐵馬撞向立法會大樓,行為仲比佔中激進,點解警察冇用催淚彈?我希望警察而加仲可以理性判斷事非,唔好上頭話乜就做乜,如果係咁嘅話同機械人有乜分別?」
「警察要維護香港法治,保障大多數市民的權益,有咩唔合理?為咗達到自己嘅政治目的而綁架民意,唔通就冇錯?我知有部份警察嘅情緒會比較激動,但唔代表成個警隊都做錯......咁講好唔公道!」
「我地示威者都唔想咁......無錯!警察的確係維護法治嘅重要角色,但係係任何時候都唔應該淪為政治工具,任人擺佈......呢個情況冇人想見到。」
......
就這樣,一堂班主任課劃上了句號。

沒有留言:

張貼留言