2015年2月13日 星期五

反毒 打破沉默1

「原諒我這一生不羈放縱愛自由,也會怕有一天會跌倒......」 手機鈴聲在擁擠的車廂內響起。雲仔隨即往褲袋伸手,掏出手機。
「Hi,鋒哥!你而家係邊?」
「雲仔,我而家係海富中心。」
「真係唔好意思,要你等多一陣。我而家已經係金鐘站月台,三分鐘後見!」
他隨著人群搭乘自動電梯,然後奔向A出口, 跑完一段樓梯後已汗流浹背,上氣不接下氣。
「兄弟,唔使咁急嘅!」
「鋒哥,我地就係對偏頗嘅電視台報導無眼睇,先至會嚟到呢到。宜家社會咁亂,電視臺嘅公信力都備受質疑,真係唔知未來社會會變成點......」
「唔好諗咁多住啦,都係快d行落街,用我地雪亮嘅眼睛睇清事情嘅真相。」
二人步向夏愨道,剛走進佔領區就凝住腳步,大概是因為受現場的熱情氣氛感動。
「香港人,終於行到呢一步。」
「民怨積得太深,一下子爆發出嚟,係咁㗎啦!」說著,他按了幾次快門。
「鋒哥,嚟到現場,點睇呢場公民抗命?」
「民主發展係一條荊棘滿途嘅路,市民有勇氣,為咗真理同社會公義一齊行,已經好難得!」
他們走過街道,仰望一幅幅正在迎風飄揚的海報,字字鏗鏘有力,句句撼動人心。在人群中穿插一番,總算來到早已被紙海淹浸的連儂牆。留下心聲後,二人往維港方向走。途中在添馬公園遇到熱鬧的人群,他們也走上前圍觀。
「你地呢班後生仔,做咩係到要搞亂香港?」原來是一位上了年紀的清潔女工與一群年輕人發生口角。
「對唔住,影響到你嘅工作,但係我地絕對唔係要挑起事端......」
「講極都唔明,就證明到你班打壞後生讀死書,冇鬼用!」
「請聽下我地解釋。民主係要大家一齊爭取,忍咗咁多年,唔可以坐以待......」
「中國政府都忍咗你地班滋事份子十幾年,唔單止用咁多社會資源,納稅人嘅血汗錢,而且仲要打亂其他市民嘅日常生活,社會嘅未來就會比你地摧毀!」說著大力推開載著清潔用具的車子,怒氣沖沖地離去。
雲仔與鋒哥在岸邊的木板平台上歇息一會。和緩的海風正在吹拂衣袖。
「都話咗......上面嘅洗腦政策令人咬牙切齒!」雲仔對著維港洩憤。
「咪住......後面有人。」鋒哥提醒雲仔要慎言。幾位操流利國語的旅客走近,眺望維港景色,不久後就離去。
「你唔係呀嘛?大陸人你都驚?況且佢地可能係臺灣旅客,使唔使咁細膽呀?」
「你話而加每幾多個大陸人,先有一個台灣人嚟香港旅遊?」
「就算係大陸人又如何?呢度係香港,左派建制派可以蠻橫無理,我地自己圍內講心底話就唔得?請你比我自己一個人冷靜下,唔該。」雲仔走到平台的角落,對著璀璨奪目的維港發呆。

沒有留言:

張貼留言