2015年3月2日 星期一

反毒 拯救危城5

上午六時五十分,雲仔坐在麥當勞的角落,伸著懶腰,然後拿出一枚五元硬幣,不住將它放在桌上轉動,似乎在打發時間。

五分鐘後,第一位他見到的人拖著沉重的腳步走來,移開椅子後隨即軟癱地坐下,竭力睜開已不自覺瞇成一線的雙眼。

「謙仔,以我所知你平時唔會咁夜訓㗎噃?做咩事呀?」

「多謝關心,我尋晚掛住做Econ書,搞到今日……唉!都係唔好提啦……」

五十八分,那位熱愛南韓文化的少年戴著耳機,笑容滿面的走過來,未等雲仔開口,他已搶先道:「好啊!我最鍾意嘅組合下個月嚟香港啦!」

距離七時正只剩下:十、九、八……

還有一人未到……

五、四、三……

此時,街角處冒出一個熟悉的人影,倏忽之間已跑至桌前,滿頭大汗的說:「唔好意思,遲咗一秒……」

「唔使急,最緊要快……既然而加我地四個已經到齊哂,今日我地嘅活動就正式開始啦!首先問大家一個問題,你地覺得點解我會約各位係呢到等呢?」

「大概係一齊食早餐掛?」

「部份正確啦!因為我地嘅第一站就係呢到!」

謙仔與文灝二人搔了搔頭,均摸不著頭腦,而滔哥點了點頭,已自猜到了幾分。

「滔哥麻煩你坐係到幫我地睇住,我地三個出去睇住要買咩餐先。」

「你地睇下,最近魚柳包貴咗一蚊,去到十蚊啦!以前仲賣緊九蚊嘅時候,我肚餓都會考慮買個食,而加價錢變咗雙位數,我都要諗過先。」

「咁又係……一杯麥旋風都可以買到兩三個麵包,但係跨國集團始終有佢嘅魅力,好難忍呀!」

「快餐係香港係可以橫行天下,不過我唔信佢地可以隻手遮天!」

他們四人在享用早餐的同時有說有笑,完全感覺不到計劃已經正式啟動。

「同大家講定,今日呢餐M記早餐大家要好好珍惜啦,因為……」

其他三人見到雲仔神情凝重,於是放下手中的食品,豎起耳朵,細心聆聽他的一言一語。

「因為我地計劃嘅第一步係對大集團進行杯葛!」

謙仔頓時失聲地叫了出來:「噢!我的天啊!」

「雲仔,你真係有信心可以做到?」

「其實唔怕同你地講,我係睇到有人將抵制財團嘅事跡寫成一本書,於是萌生咗呢個念頭。同埋,謙仔,你好似每星期先食麥當勞一次,使唔使咁激動呀?」

「Sorry,頭先係激動,我的確係難以抗拒大集團嘅誘惑,請你地繼續。」

「是咁的,今日我打算巡下附近社區,睇下有邊D集團我地可以杯葛一陣子,進一步嘅行動要再傾下。」

「雲仔,咁你想抵制幾耐?」

「冇確實諗過,因為都要試下我地可唔可以適應到,同埋效果大唔大,最好就堅持下,唔好輕言放棄,話哂呢道氣我地都忍咗好耐。」

「咁好啦……」文灝凝著他手中那剩下一半的魚柳包,不願多咬一口……

沒有留言:

張貼留言